Ser ut som skit

idag hade jag en såndär cp dag då man bara känner sig allmänt ful. Jag kände mig bara inte ful, utan jag var riktigt jävla ful. DET GÅR INTE ATT GÖRA ETT PISS MED LOCKIGT HÅR!. Mina byxor sprack i stjärten så jag fick gå med en jätteful tunika över, alla mina kläder ligger i tvätten (har inte ens hunnit kolla om mamma har tvättat). Det värsta är att jag drabbas av dom dagarna nästan varje dag, förutom en dag MAX! Då jag kanske lyckats få mitt hår rakt utan att behöva platta.. Nu ser jag ut som skit, och kommer alltid se ut som skit.. Jag älskar mig själv när jag är hemma, då kan jag ha hur fula kläder som helst men ändå känna mig snygg. Love it.. En annan sak jag kom på är att jag blir snart arton år och jag har aldrig i hela mitt liv bakat.

Kommentarer
Postat av: tänkefterduvetvemjagär

du kan få baka åt mig! en morotskaka tack ! :D

2011-09-21 @ 23:06:44
Postat av: tina

farydah my love, jag vet alltid <3<3

2011-09-22 @ 18:20:43
Postat av: ankan

Du är alltid snygg din lilla jävel! och snygga lockar har du dessutom!!!!! :)))))))

2011-09-22 @ 19:51:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0