follow you heart they say, well thanks for nothing

De vänner som alltid lyssnat för att ni bryr er, och inte för att ni bara är nyfikna. De som jag gått igenom allt med, som jag... GAH! Jag finner inga ord! Fan sjukt hur mycket jag älskar och saknar mina fotbolls brudar.. Alla mysiga cuper vi åkt på, alla mysiga stunder vi stött på (som när michelle örfilade "fettsäcken", eller ankan och jag helt plötsligt kom på att vi skulle komma med värsta såren till skolan för att det bevisade hur grymma vi var, eller hur joline helt plöstligt inte var kort längre eller ELLEN).. Bajs jag är sämst på att skriva, Ankan är bäst på att skriva. That's for sure. OCH JAG HAR MYCKET PLUGG. och möte med laget på torsdag, nervös tjej.. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0